Conectare
4.7

Am facut o achizitie online, insa nu o regasesc printre coletele mele din contul EshopWedrop. De ce? Ce pot face?

  1. Te rugam sa verifici daca magazinul online ti-a expediat deja bunurile si daca acestea au fost livrate cu succes exact la adresa ta de cumparaturi EshopWedrop.
  2. Ai primit un numar de urmarire a expeditiei (tracking number) de la magazin? Iti recomandam sa folosesti optiuni de livrare cu monitorizare, chiar daca acestea uneori te costa un pic mai mult. Pentru linistea ta sufleteasca, de obicei merita
  3. Daca bunurile au fost livrate, insa expeditorul nu a etichetat corect adresa ta unica pe colet, pastram coletul in categoria coletelor „Nerecunoscute/Neidentificate” pana avem detaliile necesare alocarii acestuia in contul posesorului de drept.
  4. Te rugam sa ne contactezi si sa ne transmiti toate detaliile pe care le detii, pentru a clarifica situatia.
  5. Timpul de procesare al coletelor este, de regula, 1-24 H la adresele din Europa, si 1-2 zile la adresa din SUA. 

Contact

Ai mai multe intrebari? Da-ne un telefon si un membru al echipei se va bucura sa te ajute.

Prin folosirea site-ului EshopWedrop esti de acord cu folosirea cookie-urilor, asa cum sunt descrise in politica noastra de confidentialitate Afla mai multe

DE Promo 21
DE Promo 21
Te rugam sa astepti pana iti validam codul postal