Cum functioneaza si FAQ

Pagina de pornire Cum functioneaza si FAQ
Cauta in Intrebari frecvente
Care sunt costurile de livrare a unui colet din SUA?

Preturile de livrare se calculeaza in baza greutatii taxabile* a coletelor
*Greutate taxabila  Greutatea taxabila a expedierii aeriene de marfuri se calculeaza drept greutatea efectiva (greutatea bruta) sau greutatea volumetrica (denumita si „dimensionala”) a expedierii, in functie de cea care este mai mare dintre acestea. Greutatea volumetrica se calculeaza in baza dimensiunilor (lungime, latime si inaltime) ale unui colet: (lungime (cm) x înălțime (cm) x lățime (cm)) / 6.000 In mod obisnuit, articolele de mari dimensiuni, cu o greutate totala scazuta, ocupa mai mult loc intr-o aeronava decat un articol mic si greu. Acesta este motivul pentru care transportatorii aerieni percep costuri in functie de greutatea taxabila.

Formalitatile vamale de import

Cand coletele sosesc la Aeroportul Heathrow din Londra, Marea Britanie, fiecare dintre ele este supus formalitatilor vamale de import - acest lucru permite transportul coletelor sub forma de colete UE, catre orice tara de destinatie din UE, fara alte formalitati vamale in trazit sau la destinatie.

Dupa sosirea coletelor in Regatul Unit, valoarea declarata in USD este convertita in GBP, in baza cursului de schimb valutar publicat lunar de HM Revenue & Customs (Autoritatile vamale din Regatul Unit)

Coletele cu valoare mica, de pana la 14,99 GBP: coletele care au aceasta valoare sunt scutite de la plata TVA la import si taxe vamale de import.
Coletele cu valoare medie, cuprinsa intre 15 GBP si 134.99 GBP: Coletele individuale vor fi taxate cu TVA la import de 20% din valoarea statistica.
Coletele cu valoare mare, de peste 135 GBP:
Coletele individuale vor fi taxate cu TVA la import de 20%, la care se adauga taxele vamale de import, in functie de categoriile de produse, toate aplicate la valoarea statistica a fiecarui colet.

Valoarea statistica - TVA la import si taxele vamale de import se calculeaza in baza valorii statistice, care este valoarea declarata, usor majorata de HMRC. Din experienta noastra de pana acum, fara ca acesta sa fie insa un factor garantat, factorul statistic mediu a fost de 1.04 (majorare medie de 4% a valorii declarate, pentru a se obtine valoarea statistica).

Platile vamale de import sunt sumele pentru TVA la import, taxele vamale de import si orice alte taxe de import achitate de EshopWedrop catre HMRC (Autoritatile vamale din Regatul Unit) in numele clientilor, pentru importul coletelor in Regatul Unit. Acestea se achita in GBP si aceleasi valori, fara a se adauga nicio marja, sunt actualizate in sistemul EshopWedrop pentru fiecare colet. Sistemul converteste apoi valorile exprimate in GBP in moneda locala a fiecarei tari de destinatie (de ex. EUR pentru Lituania, RON pentru Romania), in baza cursurilor de schimb oficiale publicate de banca nationala de pe plan local si aplicabile in ziua in care s-au efectuat formalitatile de import si in care s-au efectuat platile de catre EshopWedrop in numele clientilor. Aceste sume achitate in cadrul procedurilor vamale de import se vor calcula ca sume care trebuie achitate de client la finalizarea comenzii de livrare finala in tara de destinatie.

Tariful pentru serviciile aferente formalitatilor de import: Acesta este tariful pentru servicii perceput clientilor de EshopWedrop pentru faptul ca se ingrijeste de formalitatile de import pentru fiecare colet. Aceste tarife difera pentru coletele cu valoare mica, medie sau mare si corespund listei de tarife oficiale publicate pe site-ul web.

Tariful pentru serviciul efectuarii platilor vamale de import: acesta este tariful pentru servicii, perceput clientilor de catre EshopWedrop pentru efectuarea platilor vamale de import in numele clientului. Acestea sunt TVA la import, taxele vamale de import si alte taxe de import achitate de EshopWedrop (sau de subcontractantii si agentii desemnati ai acesteia) catre HRMC (Autoritatile vamale din Regatul Unit) pentru importul fiecarui colet. Acest tarif reprezinta un procent din valoarea totala a acestor plati vamale de import efectuate pentru fiecare colet, percepandu-se o valoare minima, iar acestea corespund listei de tarife oficiale publicate pe site-ul web.

 

NOTA IMPORTANTA: Fiecare colet va fi tratat individual. Aceasta inseamna ca procedurile vamale de import se vor aplica separat pentru fiecare colet.
In cazul in care mai multe colete ale aceluiasi client, consolidate in aceeasi expediere, sosesc la Aeroportul Heathrow din Londra, Regatul Unit, se considera valoarea cumulata a tuturor coletelor pentru acelasi client la determinarea fiecarei categorii vamale a coletelor (colete cu valoare scazuta, colet cu valoare medie sau colet cu valoare mare).

De ex., indiferent de valorile individuale, doua colete, fiecare avand valoarea de 10 GBP, vor fi considerate colete cu valoare medie - ca urmare a valorii lor cumulate, de 20 GBP, si vor fi supuse procedurilor vamale cu plata taxelor vamale de import aferenta coletelor cu valoare medie si la tarifele pentru servicii prezentate mai sus.                                                                                                                                                                                                                                                        

Calculeaza TVA AICI
Calculeaza tarifele comerciale AICI
Foloseste Calculatorul EshopWedrop AICI

Exista o limita maxima a greutatii taxabile a coletului?
Da, de 1000 kg.*

Exista o limita maxima a valorii declarate a coletului?
Valoarea maxima pe colet: 2.500 USD*
*In cazul in care coletul tau depaseste oricare dintre aceste limite, inainte de a plasa comanda, te rugam sa iei legatura cu echipa noastra, iar unul dintre reprezentantii nostri pentru relatii cu clientii te vor informa cu privire la pasii care trebuie respectati in cadrul procesului. Doar coletele care se incadreaza in aceste limite sunt considerate colete conform celor definite in Termenii si conditiile standard si in toate celelalte conditii aplicabile. Coletele care depasesc oricare dintre aceste limite vor trebui convenite in conditiile speciale si la tarifele aplicabile offline.

Serviciul este disponibil pentru societati comerciale, sau doar pentru consumatori (persoane fizice)?

Serviciul poate fi utilizat si de societatile comerciale, insa este foarte important sa se inteleaga faptul ca procedurile vamale de import se realizeaza in Regatul Unit electronic si pentru cantitati mari, pentru intreaga expeditie alcatuita din toate coletele consolidate intr-un singur transport. Prin urmare, nu putem oferi o declaratie vamala de import pentru fiecare colet, lucru de care societatile comerciale au in mod obisnuit nevoie, ca document justificativ pentru TVA la import sau pentru taxele vamale de import achitate pentru formalitatile de import.

Aspectele de mai sus sunt aplicabile pentru toate coletele, chiar si pentru cele ale consumatorilor (clienti persoane fizice) - nu vor fi disponibile declaratii vamale de import pentru coletele individuale si nu vom putea pune la dispozitia clientilor documente justificative pentru TVA-ul la import sau pentru taxele vamale de import achitate pe colete individuale.

Cum poti face cumparaturi din SUA?

Incerci sa plasezi o comanda folosind adresa ta de livrare EshopWedrop?
Iti recomandam sa treci in revista informatiile de mai jos - pentru a te asigura ca pachetul iti este livrat cu succes trebuie sa respecti indrumarile de mai jos. 

Mai intai, viziteaza-ti contul EshopWedrop pentru a verifica daca este disponibila adresa ta de livrare din America - CONTUL MEU
Daca nu ai un cont EshopWedrop, inregistreaza-te AICI

Cum functioneaza serviciul din SUA?

Depozitul de origine EshopWedrop din SUA se afla la New York, in apropierea aeroportului JFK. Aceasta inseamna ca, de fiecare data cand faci cumparaturi de la comerciantii online, coletele tale vor fi transmise la depozitul de origine si de acolo vor fi livrate la depozitul din UK, prin aeroportul Heathrow.

Livrarile la depozitul din SUA sunt acceptate de luni pana vineri, de la 9 AM pana la 5 PM (ora New York-ului).

Toate coletele sunt prelucrate in termen de 24 de ore de la livrare, cu exceptia celor livrate joia, acestea fiind prelucrate in aceeasi zi.

Limitele orare - Coletele ale caror detalii vamale sunt actualizate si confirmate pana la 9 AM ora estica (ET) a fiecarei zile de plecare vor fi incluse in plecarea din aceeasi zi.
In prezent avem o plecare saptamanala din depozitul de origine din SUA, in fiecare vineri, cu transportul aerian de la Aeroportul JFK, NYC de duminica, acesta sosind la Aeroportul Heathrow din Londra luni dimineata.

Astfel, coletele livrate la depozitul nostru de origine din SUA de vineri pana joi vor fi prelucrate si inregistrate in sistemul nostru pana joi, la finalul zilei lucratoare (ET). Clientii vor trebui sa actualizeze detaliile vamale ale acestor colete pana vineri, ora 9 AM ET, pentru a se asigura ca pleaca vinerea respectiva.

Ce trebuie sa fac cand coletul ajunge la depozitul din SUA?

Te rugam sa accesezi contul tau personal si sa urmezi pasii descrisi mai jos:
Incarca documentatia justificativa pentru categoriile de produse si valorile declarate (factura, confirmarea comenzii online, factura proforma etc.).

Acest document trebuie sa prezinte clar descrierea produselor, cantitatea si valoarea achitata pentru produse. Daca oricare dintre aceste detalii lipsesc, coletul nu poate pleca din SUA!

Trebuie sa completezi detaliile categoriei de produse mentionate mai sus DOAR IN LIMBA ENGLEZA si acestea trebuie sa corespunda descrierii din documentatia justificativa (factura sau confirmarea comenzii online).

Valoarea declarata in USD, inclusiv taxele aplicabile pe vanzare si costurile de livrare in SUA, conform documentatiei justificative incarcate. Valoarea maxima pe colet acceptata de sistem este de 2500 USD. Aceasta este valoarea maxima pentru formalitatile de export simplificate acceptate de Autoritatile Vamale din SUA.

Nu uita: Daca nu ai o adresa de livrare implicita in tara de destinatie, declarata in contul tau, ti se va solicita sa adaugi una.  Aceasta reprezinta o conditie esentiala pentru transmiterea coletelor din SUA. Aceasta adresa va fi declarata adresa ta in scopul formalitatilor de export si import.

Ce se intampla cand coletele ajung in UK?

Mai intai, coletele ajung in UK luni, la Aeroportul Heathrow, pentru procedurile vamale de import (consultă mai jos detalii suplimentare referitoare la formalitatile vamale de import).
Dupa finalizarea procedurilor vamale aferente coletelor, acestea vor fi livrate marti (12 PM ora UK) la depozitul de origine EshopWedrop din UK. La depozitul de origine din UK, coletele vor fi sortate si vor pleca la urmatorul transport programat din UK in Romania.

Pentru intrebari suplimentare nu ezita sa contactezi echipa noastra de servicii pentru relatii cu clientii.
Date de contact ale Serviciului de relatii cu clientii: Tel: +4 0722 117 487; +4 021 407 7426 , Email: info@eshopwedrop.ro

Cum funcționează? Ghidul clienților EshopWedrop, pas cu pas.

Așadar chiar, cum funcționează?

  • Te înscrii - și primești propria ta adresă pentru livrarea cumpărăturilor online din UK, Germania și Italia si alte tari oferite
  • Alegi orice magazin online (sau mai multe) din tara respectiva și cumperi toate lucrurile care îți plac
  • La finalizarea comenzii, completezi adresa ta de livrare EshopWedrop din tara respectiva, incluzand codul tau EshopWedrop (parte din corpul adresei). Intrucât cele mai multe site-uri solicită scrierea adresei pe 2 linii, la fel am inclus si noi 2 linii in adresa ta de curmparaturi (de aceea vei găsi în adresa ta Address Line 1/Address Line 2)
  • Aștepți confirmarea noastra că produsele au ajuns la adresa ta de cumparaturi (te rugam ia in considerare durata livrarii in tara respectiva în funcție de opțiunea de livrare locală pe care ai selectat-o atunci cand ai plasat comanda online)
  • Ești informat pe e-mail cu privire la traseul parcurs de produsele tale sau poți verifica singur, în orice moment accesand contul tau EshopWedrop sau sistemul de Track & Trace disponibil pe site-ul EshopWedrop
  • Dorești să primești produsele la ușa ta? Sau la adresa de la serviciu? Sau preferi să îți ridici singur articolele de la un punct de colectare? Poți selecta varianta convenabilă pentru tine, atunci cand coletele au ajuns în România.
De ce sa folosesti EshopWedrop?

Da, în anumite cazuri, articolele achiziționate îți pot fi livrate direct de către anumite magazine online. Însă, potrivit experienței și studiilor noastre:

  • Site-urile cu cele mai interesante oferte au deja suficient de mulți clienți locali, astfel că nu își mai bat capul cu livrările către alte țări.
  • Site-urile care TOTUȘI oferă livrări către alte țări:
    • au nevoie de muuult timp pentru a-ți livra articolul achiziționat
    • îți percep un tarif mult prea mare pentru acest lucru
    • îți oferă servicii de livrare nesigure (și nemonitorizate).
    • sau, și mai rău, toate punctele de mai sus.

Iată de ce clienții noștri aleg EshopWedrop pentru a face cumpărături asemenea localnicilor. Ți-ar plăcea să fii si tu un client fericit?

Ce este Adresa Personala de livrare EshopWedrop?

Adresele tale de shopping  îți vor fi transmise imediat dupa ce-ti creezi si confirmi contul tau EshopWedrop. Acestea vor fi afisate in contul tau EshopWedrop, in secțiunea „Profil”.

Care sunt zilele si orele in care pot fi livrate colete la adresa mea din Anglia/ Germania/ Italia/ Polonia?

Coletele sunt primite la adresa de livrare, de luni pana vineri, intre orele: 

  • Anglia - 09:00 - 17:00
  • SUA - 09:00 - 17:00
  • Germania - 09:00 - 17:00
  • Italia - 09:00 - 17:00
  • Polonia - 08:00 - 15:00
De ce să fac cumpărături online din străinătate?

Pentru că, dacă faci cumpărături online în străinătate: Ai mai multă libertate. TU decizi unde faci cumpărături și ce cumperi, nu trebuie să te limitezi la magazinele sau la mărcile disponibile în zona ta. Ai acces la ceea ce dorești TU să cumperi, nu la ceea ce vor ceilalți. Ieși în evidență. Te exprimi. Ești diferit. Te faci remarcat. Ești mândru de tine. Susții lucrurile la care ții TU. Comercianți care îți oferă o opțiune mai bună – la un preț pe placul tău. Branduri, mici sau mari, care realizează produsele pe care TU le adori. Producători care țin la mediul înconjurător. Ideea Pieței Unice a UE - eliminarea barierelor și posibilitatea de a face mai ușor achiziții. Faci cumpărături asemenea localnicilor peste tot în UE, nu doar în țara ta. Contribui la conectarea întregii lumi - devii localnic, indiferent de loc. Economisești timp (și ceva bani, desigur) - pentru alte lucruri la care ții. Multora li se pare un lucru extraordinar. Dacă te interesează, poți afla mai multe despre felul în care îți poate fi de ajutor EshopWedrop. Sau te poți înregistra chiar azi și poți porni în propria ta călătorie internațională de shopping.

Magazinul online nu accepta numarul de telefon oferit de EshopWedrop. Ce pot sa fac?

Hai sa incercam urmatoarele :

  1. Verifica daca ai pus tara de destinatie corecta.
  2. Inlocuieste "+44" (cod UK ) cu "0" (zero) - ebay.co.uk
  3. Sterge +44 si lasa doar restul cifrelor - Amazon.co.uk
De unde voi ști că produsele mele au fost primite la adresa mea de cumparaturi EshopWedrop?

Sistemul nostru transmite automat e-mail-uri imediat ce primim produsele tale în depozitul nostru. Ai acces la următoarele detalii în mesajul e-mail pe care-l trimitem pentru fiecare colet primit:

  • Greutate
  • Dimensiuni
  • Codul de urmărire a expedierii
  • Link către contul tau EshopWedrop, unde poți vedea o fotografie a coletului (coletelor) precum si toate detaliile de mai sus.

De asemenea, în mod opțional, ne poți pre-notifica pentru sosirea unui colet, folosind formularul dedicat in acest sens in contul tau EshopWedrop. Poți face acest lucru dacă dorești.

Când vor pleca coletele primite la adresele de cumparaturi din strainatate catre Romania?

Avem cel purin o plecare in fiecare saptamana catre Romania din toate tarile de origine oferite de EshopWedrop. Pentru multe dintre ele, avem doua sau mai multe plecari saptamanale catre Romania.

Detalii exacte despre zilele de plecare si sosire pentru fiecare tara de origine sunt disponibile aici.

Poți comanda livrarea finala a coletelor tale imdediate ce sosesc în depozitul nostru de destinatie din București.

Cum îmi pot urmări coletele și de unde pot afla când sosesc la destinație?

Te vom informa prin email imediat ce:

  • coletele tale ajung în depozitele de origine EshopWedrop (adresele tale de cumparaturi EshopWedrop)
  • coletele tale pleaca catre tara de destinatie
  • coletele tale sosesc in depozitul nostru din tara de destinatie
  • coletele tale fie au sosit în punctul de colectare indicat de tine, fie îi sunt inmanate curierului pentru a fi livrate la adresa indicata de tine
  • coletele ti-au fost livrate

De asemenea, ai oricând opțiunea de a-ți urmări toate coletele in contul tau EshopWedrop. Vei găsi aici toate detaliile și statusul în care se află toate coletele tale, consolidari colete, istoric, facturi emise către tine, etc.

Pot consolida mai multe colete intr-o singura comanda?

Bineinteles! Iti vom pastra coletul in depozitul din Bucuresti, in timp ce iti astepti restul de colete comandate. Dupa ce ajung toate, le poti consolida intr-o singura comanda si vei economisi din pretul de livrare.

Pot cumpara si din alte tari Europene?

Sigura ca da, poti cumpara de la orice magazin online care livreaza intr-una din tarile de origine EshopWedrop. Noi vom receptiona coletele tale la oricare dintre adresele tale de cumparaturi EshopWedrop si ne vom ocupa mai departe, ca produsele tale sa ajunga in siguranta in Romania.

Vom introduce treptat din ce in ce mai multe tari de origine in care vom opera depozite de origine, respectiv adrese de cumparaturi pe care le vei putea folosi pentru cumparaturi si livrari locale.

Cand si de unde imi pot prelua coletele?

Optiuni preluare colete :

  • Depozitul central Bucuresti
    Adresa:
    Autostrada Bucuresti Pitesti Km 13,2 
    Dragomirești-Deal, Titan Machinery
    Incinta Delamode Romania

    Deschis: L-V: 08:30-17:15

  • Livrare prin Curier - Urgent Cargus
Imi poate prelua altcineva coletele ?

Sigur ca da! In momentul plasarii comenzii de preluare a coletelor, poti completa pe platforma datele persoanei care le va prelua.

Unde imi pot vedea facturile?

Costurile de livrare si facturile vor fi disponibile in contul tau EshopWedrop. Tot acolo vei putea urmari si statusul coletelor.

Pot face cumpărături de la alte magazine online? Altele decat cele menționate pe site-ul EshopWedrop?

Absolut! Lista noastra de magazine online are rolul de a-ți sugera doar idei de la care poți porni, însă nu te limitează în niciun fel. Poti cumpara de la orica magazin online care face livrari la una din adresele tale de cumparaturi EshopWedrop.

Am făcut o achiziție online, însă nu o regăsesc printre coletele mele din contul EshopWedrop. De ce? Ce pot face?
  1. Te rugăm să verifici dacă magazinul online ți-a expediat deja bunurile și dacă acestea au fost livrate cu succes exact la adresa ta de shopping EshopWedrop
  2. Ai primit un număr de urmărire a expediției (tracking number) de la magazin? Îți recomandăm să folosești opțiuni de livrare cu monitorizare, chiar dacă acestea uneori te costă (un pic) mai mult. Pentru liniștea ta sufletească, (de obicei) merită
  3. Dacă bunurile au fost livrate, însă expeditorul nu a etichetat corect adresa ta unică de shopping pe colet, îți păstrăm articolele în categoria articolelor „Nerecunoscute” si facem investigatii
  4. Te rugăm să ne contactezi si sa ne transmiti toate detaliile pe care le deții, pentru a clarifica situația.
Pot compara prețurile între diferite magazine?

Sigur că da! Îți recomandăm să folosești Pricerunner pentru cumpărăturile din UK.

GASESTE-NE:
Abonează-te la Newsletter
Prin folosirea site-ului EshopWedrop esti de acord cu folosirea cooki-urilor, asa cum sunt descrise in politica noastra de cookie Read more
De acord
Shop USA
Shop USA