Conectare
4.7

Cum să cumpărați din SUA?

Plasați o comandă utilizând adresa de livrare EshopWedrop din USA?

Vă recomandăm cu tărie să revedeți informațiile de mai jos - va trebui să urmați aceste instrucțiuni pentru a vă asigura că coletul dvs. navighează cu succes în procedura de vămuire înainte de livrare.

Accesați contul dvs. pentru a verifica daca Adresa de livrare din USA este disponibilă – Profilul meu

Dacă nu aveți încă un cont EshopWedrop, înscrieți-vă aici.

 

Cum functioneaza serviciul din SUA?

Depozitul EshopWedrop din SUA are sediul în New York și aproape de aeroportul JFK. Aceasta înseamnă că, de fiecare dată când faceți cumpărături de la comercianții cu amănuntul online din America, coletele dvs. vor fi trimise la depozitul din USA și de acolo, acestea vor fi livrate în Romania, prin Olanda.

Livrările către depozitul din SUA sunt acceptate de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00 (ora New York).

Toate coletele sunt procesate în termen de 24 de ore după livrare.

Scurteaza timpul de livrare - coletele cu detalii vamale actualizate și confirmate până la ora 12 PM Eastern Time (ET) cu o zi înainte de fiecare zi de plecare vor fi incluse în acea plecare.

În prezent, avem o plecare săptămânală din SUA, în fiecare vineri, cu plecarea aeriană de la Aeroportul JFK, New York vineri și sosirea în Olanda duminică.

Clienții vor trebui să actualizeze detaliile vamale ale acestor colete până joi 12 PM ET pentru a se asigura că vor pleca în aceeași săptămână.

 

Ce trebuie să fac când coletul meu ajunge la depozitul SUA?

Vă rugăm să vă conectați la contul dvs. personal și să parcurgeți următorii pași:

Încărcați documentația justificativă pentru categoriile de produse și valorile declarate (factură, confirmare comandă online, factură proformă etc.). Acest document trebuie să prezinte în mod clar descrierea produselor, cantitatea și suma plătită pentru produse. Dacă lipsesc oricare dintre aceste detalii, coletul nu poate pleca din SUA!

Trebuie să completați detaliile categoriei de produse menționate mai sus numai în limba engleză și trebuie să corespundă descrierii din documentația justificativă (factură sau confirmare comandă online). La rândul său, aceasta va permite crearea codurilor HS relevante necesare în timpul vămuirii.

Valoarea declarată în USD, inclusiv orice taxă de vânzare aplicabilă și taxe de livrare în SUA, în conformitate cu documentația justificativă încărcată. Valoarea maximă pe colet acceptată de sistem este de 2.500 USD. Aceasta este valoarea maximă pentru formalitățile de export simplificate acceptate de autoritățile vamale ale SUA.

Vă rugăm să rețineți: dacă nu aveți o adresă de livrare implicită în țara de destinație declarată în contul dvs. vi se va solicita să adăugați una. Aceasta este o condiție necesară pentru livrarea coletelor din SUA. Această adresă va fi declarată drept adresa dvs. pentru formalitățile vamale de export și import.

 

Ce se întâmplă când coletele mele ajung în Olanda?

În primul rând, coletele sosesc duminică în Olanda pentru vămuirea importului (consultați mai multe detalii despre formalitățile vamale de import).

Odată ce coletele au fost vămuite, coletele vor fi sortate și vor pleca la următoarea plecare programată din Olanda către Romania.

 

Pentru întrebări suplimentare, vă rugăm să contactați echipa noastră de Serviciu Clienți.

Detalii de contact pentru serviciul clienți: telefon: 0722 117 487, e-mail: info@eshopwedrop.ro

Contact

Ai mai multe intrebari? Da-ne un telefon si un membru al echipei se va bucura sa te ajute.

Prin folosirea site-ului EshopWedrop esti de acord cu folosirea cookie-urilor, asa cum sunt descrise in politica noastra de confidentialitate Afla mai multe

#ShareTheGain (Spring)
#ShareTheGain (Spring)
Te rugam sa astepti pana iti validam codul postal