Conectare
4.7

Centrul de contact si ajutor

Formular rapid de contact
Completeaza toate campurile necesare
Formular solicitare contactare telefonica
Completeaza toate campurile necesare
Formular functionalitate lipsa
Completeaza toate campurile necesare
Verifica lista intrebarilor
Ce este programul Ne$t?

Programul Ne$t este modalitatea ta rapida si fiabila de a plati online pentru comenzile tale.

Poti incarca in mod regulat sume mai mari pe care doresti sa le utilizezi pentru plati viitoare, fara a fi nevoie sa adaugi de fiecare data detaliile bancare sau ale cardului pentru plati viitoare.

Poti retrage oricand, din soldul tau NE$T, sumele de care nu mai ai nevoie.

Este simplu, rapid si nu exista taxe.

Programul tau Ne$t poate fi utilizat pentru platile pentru livrare online din orice tara de destinatie EshopWedrop disponibila in profilul tau.

De ce sa te alaturi programului NE$T?

Principalele tale beneficii atunci cand utilizezi NE$T sunt urmatoarele:

Castiga cashback - Castiga de fiecare data cand platesti cu optiunea de plata NE$T. Doar asigura-te ca pastrezi soldul minim necesar in contul tau NE$T la sfarsitul fiecarei zile, pentru a te asigura ca rambursarea este aplicata. 

Plati sigure - Limiteaza riscul platilor online frecvente utilizand valoarea soldului tau NE$T. 

Gratuit si bun pentru buget - Nu percepem taxe sau comisioane si te ajuta sa iti monitorizezi cheltuielile 

Este rapid - Experienta de livrare si plata mai rapida atunci cand activezi impreuna cu EDee Express

 

Cum functioneaza NE$T?

Este simplu si usor fie sa incarci, fie sa retragi o suma din contul tau NE$T.

Pentru a-ti incarca contul tau NE$T: 

Pasul.1 Introdu suma si selecteaza incarcare 

Pasul.2 Finalizeaza plata online 

Pasul. 3 Suma de reincarcare va fi adaugata la soldul tau si va aparea in extrasul tau de cont

 

Pentru a retrage din contul tau NE$T: 

Pasul.1 Introdu suma pe care doresti sa o retragi (daca soldul este pozitiv) 

Pasul.2 Suma ta retrasa va fi dedusa din soldul tau si va aparea pe extrasul tau de cont 

Pasul.3 Iti vom transfera suma retrasa in contul tau bancar

 

Mai multe informatii despre NE$T si termenii si conditiile sale pot fi gasite aici 

Pentru a accesa programul NE$T, este necesar sa fii un membru inregistrat EshopWedrop.

Daca nu ai un cont EshopWedrop, poti crea unul gratuit aici

Ce este livrarea EDee Express?

Functionalitatea noastra de livrare EDee Express este o alta modalitate prin care EshopWedrop ofera un serviciu mai bun clientilor nostri! Suntem bucurosi sa te anuntam ca acum putem oferi livrare expres clientilor din Romania!

EDee Express va permite livrarea in maxim 3 zile lucratoare din tarile de origine selectate cu un transportator agreat. Dezvoltam continuu acest serviciu pentru a include operatiuni accelerate in mai multe tari de origine si curieri suplimentari care opereaza livrari in ziua urmatoare. Pe masura ce extindem serviciul, vei observa mai multe completari la setarile EDee Express din contul tau.

Precum si functionalitatea generala EDee, EDee Express nu este obligatoriu, este un plus opțional si poate fi activat in contul tau personal EshopWedrop, gratuit!

Daca decizi sa activezi functionalitatea noastra EDee Express, tot ce va trebui sa faci este sa faci clic pe comutatorul aplicabil pentru tara de origine relevanta din bannerul de setari EDee care poate fi gasit in sectiunea Pachetele mele a contului tau.

(Este important de retinut ca serviciul EDee expres este in prezent disponibil numai pentru livrarile la usa care utilizeaza plata Ramburs (COD) la livrare)

Dupa ce ai selectat setarea EDee Express relevanta, ti se va cere sa confirmi selectia. Te rugam sa te asiguri ca ai citit si inteles Termenii si conditiile inainte de sa activezi EDee Express. Un e-mail de confirmare iti va fi trimis dupa confirmarea si activarea serviciului.

Daca doresti sa editezi oricare dintre detaliile tale, clientii pot face modificarile necesare în Pachetele mele -> Colete sosite sub detaliile comenzii din setarile EDee.

Cand coletul tau a ajuns in depozitul nostru de origine, comanda ta poate fi vizualizata in sectiunea Colete in tranzit a contului tau. In aceasta etapa, este important de retinut ca dezactivarea EDee Express nu mai este posibila, deoarece comanda de livrare a fost deja creata si procesata in sistemul nostru. Odata ce coletul a fost livrat acasa, poti dezactiva EDee pentru comenzile viitoare.

Pot folosi EDee Express si EDee General in acelasi timp?

Sistemul nostru permite ca ambele funcționalitati EDee sa functioneze impreuna. EDee iti ofera posibilitatea de a preselecta optiunile de livrare pe care doresti ca sa le utilizezi pentru comenzile tale, o singura data, si de atunci, de fiecare data cand utilizezi EshopWedrop pentru a-ti livra coletele, EDee se va ocupa de intregul proces pentru tine, folosind preferintele pe care le-ai stabilit!

Cand livrarea EDee General este activata impreuna cu livrarea EDee Express, setarile care nu sunt disponibile pentru selectare pentru EDee Express, sunt utilizate din setarile Edee General. Doar metodele de livrare si de plata sunt preluate din setarile de livrare EDee Express.

Te rugam sa retii: in anumite circumstante, coletul este posibil sa nu fie acceptat de sistem ca si EDee express si se va livrara ca un colet standard. Te rugam sa contactezi echipa noastra de asistenta, daca ai primit o astfel de notificare.

Pentru a afla mai multe despre functionalitatile EDee, asigura-te ca vei citi ghidul nostru despre utilizarea serviciului.

Care sunt dimensiunile maxime admise pentru un colet?

In acest moment, dimensiunea standard maxim admisa pentru o latura este de 210 cm. In cazul in care coletul depaseste 210 cm pe una dintre laturile sale, veti fi contactat(a) referitor la posibile taxe aditionale aplicabile. Odata ce costurile extra sunt achitate, coletul va fi livrat in siguranta catre destinatar.

Pentru unele tari de origine pot exista limite maxime diferite, comunicate ca atare pe website in sectiunea Intrebari Frecvente.

Ce este EDee?

EDee este sistemul nostru nou-nout de livrari automate, care iti ofera posibilitatea de a-ti primi comenzile online fara a fi nevoie sa intri in contul tau EshopWedrop mai mult de o data.

Ce inseamna livrare automata?

Fiind o optiune de livrare automata, inseamna ca odata activat, EDee iti va livra comenzile automat, in functie de preferintele setate de tine o singura data in contul personal EshopWedrop.

Este EDee o functionalitate obligatorie?

EDee nu este obligatoriu, este un add-on optional si poate fi activat gratuit din contul tau personal EshopWedrop!

Daca alegi sa-ti activezi functionalitatea EDee, tot ce trebuie sa faci este sa completezi informatiile aplicabile in contul tau EshopWedrop, in sectiunea “Pachetele Mele” si in baza acestor informatii ti se vor livra comenzile tale viitoare. De asemenea ai posibilitatea sa activezi oricand EDee.

Atentie! Chiar daca alegi sa nu folosesti EDee, pachetele tale vor fi oricum trimise catre Depozitele de Destinatie, astfel ca EDee nu afecteaza traseul pachetelor daca nu este folosit.

Daca activez EDee, se va aplica si comenzilor deja existente in cont?

Daca decizi sa activezi EDee dar ai deja comenzi formate in cont, te rugam sa iei la cunostinta ca preferintele setate se vor aplica doar acelor colete care ti se vor adauga in cont dupa activare. Pentru coletele care exista deja in contul tau, acestea nu pot fi automatizate si, deci, va fi nevoie sa se urmeze procesul standard de consolidare manuala.

Cum functioneaza EDee?

EDee iti ofera posibilitatea de a pre-selecta O SINGURA DATA modalitatile de livrare pe care le doresti pentru viitoarele comenzi, iar din acel moment, de fiecare data cand vei folosi sistemul EshopWedrop, EDee se va ocupa de intreg procesul de comanda pentru tine, folosind preferintele salvate.

De exemplu: Daca pre-selectezi preferinte cum ar fi livrare la domiciliu ca modalitate de livrare si folosesti aceeasi metoda de plata pentru toate comenzile, atunci EDee iti va finaliza viitoarele comenzi folosind aceste preferinte, fara a mai cere asistenta suplimentara.

Cum activezi EDee?

Pasul.1 Viziteaza contul tau EshopWedrop si acceseaza pagina “Pachetele mele”

Pasul.2 Activeaza EDee

Pasul.3 Selecteaza preferintele de livrare pe care vrei sa le aplice EDee pentru tine

Exista o dimensiune maxima admisa la livrarile automate?

Nu exista limitari de dimensiuni pentru livrarile automate decat daca selectezi optiunea de livrare C&C (EBox sau puncte de colectare). Daca selectezi una din optiunile C&C iar coletul tau este mai mare decat dimensiunile maxime, EDee va folosi a doua metoda de livrare salvata de tine in setarile EDee.

De asemenea, daca folosesti optiunile Click&Collect sau livrari la domiciliu, te rugam sa verifici daca exista restrictii ale curierilor locali pentru acel gen de livrari.

Ce se intampla daca folosesc EDee dar aleg sa trimit un colet la o adresa diferita?

EDee poate fi activat/dezactivat pentru un anume colet separat daca este nevoie. De exemplu, daca EDee a fost activat, dar unul din colete trebuie livrat diferit fata de celelalte colete din cont, EDee poate fi dezactivat individual pentru acel colet. Apoi coletul respectiv doar trebuie comandat prin metoda obisnuita.

Voi primi actualizari despre traseul coletului meu cu EDee?

EDee iti va trimite noutati pe email despre statusul coletului si traseul comenzii tale, pentru ca sa fii bine informat pe tot parcursul livrarii.

Este EDee potrivit pentru mine?

EDee este optiunea potrivita pentru tine, daca vrei ca procesul cumparaturilor online sa fie rapid si simplu. Asta inseamnand mai putine notificari prin email (daca optezi pentru a primi mai putine) si mai putine vizite in contul tau. Cu toate acestea, poti urmari oricand comanda si statusul livrarii accesand site-ul.

EDee se va ocupa de detaliile vamale pentru mine?

In cazul in care decizi sa activezi EDee pentru colete din SUA, te rugam sa tii cont ca EDee NU POATE incarca documente pentru formalitatile vamale in contul tau, in locul tau. Tot va fi nevoie sa intrii in cont si sa incarci aceste detalii manual. Dupa ce aceste documente sunt incarcate, EDee iti poate trimite coletele din SUA si finaliza procesul automat.

Pot folosi EDee pentru mai mult de un colet?

EDee functioneaza numai daca iti comanzi coletele individual, unul cate unul, aceasta optiune nefiind in prezent disponibila pentru consolidarea mai multor colete intr-o singura comanda. Pe viitor va exista si aceasta optiune asa ca stai pe faza!

Pot folosi EDee pentru un singur colet?

EDee poate fi activat pentru un singur colet. Aceasta optiune este utila pentru cei care sunt plecati cand coletul urmeaza sa fie livrat. Daca ai un colet in cont si vrei sa automatizezi procesul de livrare pentru el, poti face asta accesand pagina „Pachetele mele” si activand EDee pentru acel colet. Odata ce coletul ajunge in depozitul de destinatie, EDee se va ocupa de livrare pentru tine.

Ce se intampla daca activez EDee si apoi decid ca nu este pentru mine?

EDee poate fi oricand dezactivat si re-activat, de cate ori doresti. Daca intrii in cont si mergi in sectiunea „Pachetele mele”, vei putea folosi butonul de activare si dezactivare din chenarul EDee pentru a-l porni si opri.

Daca decizi sa activezi EDee, preferintele pe care le vei seta se vor aplica doar acelor colete care sunt procesate in contul tau dupa activare. Asta inseamna ca orice colete existente deja in contul tau inainte de a activa EDee vor trebui comandate manual, prin metoda obisnuita.

De asemenea, EDee poate fi activat/dezactivat individual pentru un anume colet daca se doreste. De exemplu, daca EDee a fost activat, dar unul din colete trebuie livrat diferit de celelalte existente in cont, EDee poate fi dezactivat doar pentru acel colet. In acest caz, coletul respectiv la trebui comandat manual, prin metoda obisnuita.

De ce este EDee gratuit? Exista costuri ascunse?

EDee este absolut gratuit in acest moment, pentru ca vrem sa oferim clientilor nostri cea mai buna experienta a cumparaturilor online. Luand in considerare fiecare recenzie primita in fiecare zi, incercam sa gasim cele mai bune solutii pentru ca acest serviciu sa fie simplu, eficient si agreabil, iar EDee contribuie la asta in toate privintele.

Care sunt beneficiile cumparaturilor online în strainatate?

Ai libertate de alegere!

EshopWedrop ofera consumatorilor din Romania libertatea de a cumpara de la furnizori online din UK, Franta, Germania, Italia, Polonia precum si din SUA.

  • Elimina obstacolele livrarilor
  • Automatizeza livrarile. Faci asta o data - te bucuri in mod regulat.
  • Combinati cumparaturile automat si obtii discount-uri pe volum.
  • Foloseste-te de preturile noastre prietenoase si competitive la livrari internationale.
  • Obtine acces la sute de magazine online.

Alegi optiunea de preluare sau livrare care te avantajeaza.

De ce sa folosessti EshopWedrop?

Da, in anumite cazuri, articolele achizitionate iti pot fi livrate direct de catre anumite magazine online. Insa, potrivit experientei si studiilor noastre:

  • Site-urile cu cele mai interesante oferte au deja suficient de multi clienti locali, astfel ca nu isi mai bat capul cu livrarile catre alte tari.
  • Site-urile care TOTUSI ofera livrari catre alte tari:
    • au nevoie de mult timp pentru a-ti livra articolul achizitionat
    • iti percep un tarif mult prea mare pentru acest lucru
    • iti ofera servicii de livrare nesigure (si nemonitorizate).
    • sau, si mai rau, toate punctele de mai sus.

Iata de ce clientii nostri aleg EshopWedrop pentru a face cumparaturi asemenea localnicilor. Ti-ar placea sa fii si tu un client fericit?

Cum funcționeaza? Ghidul clientilor EshopWedrop, pas cu pas.

Asadar chiar, cum functioneaza?

  • Te inscrii - si primesti propria ta adresa pentru livrarea cumparaturilor online din UK, Germania si italia si alte tari oferite

  • Alegi orice magazin online (sau mai multe) din tara respectiva si cumperi toate lucrurile care iti plac

  • La finalizarea comenzii, completezi adresa ta de livrare EshopWedrop din tara respectiva, incluzand codul tau EshopWedrop (parte din corpul adresei). intrucat cele mai multe site-uri solicita scrierea adresei pe 2 linii, la fel am inclus si noi 2 linii in adresa ta de curmparaturi (de aceea vei gasi in adresa ta address Line 1/address Line 2)

  • Astepti confirmarea noastra ca produsele au ajuns la adresa ta de cumparaturi (te rugam ia in considerare durata livrarii in tara respectiva in functie de optiunea de livrare locala pe care ai selectat-o atunci cand ai plasat comanda online)

  • Esti informat pe e-mail cu privire la traseul parcurs de produsele tale sau poti verifica singur, in orice moment accesand contul tau EshopWedrop sau sistemul de track & trace disponibil pe site-ul EshopWedrop

  • Doresti sa primesti produsele la usa ta? Sau la adresa de la serviciu? Sau preferi sa iti ridici singur articolele de la un punct de colectare? Poti selecta varianta convenabila pentru tine, atunci cand coletele au ajuns in Romania.

De unde voi sti ca produsele mele au fost primite la adresa mea de cumparaturi EshopWedrop?

Sistemul nostru transmite automat notificare prin e-mail imediat ce procesam coletele tale in depozitul nostru. Ai acces la urmatoarele detalii in mesajul e-mail pe care-l trimitem pentru fiecare colet primit:

  • Greutate
  • Dimensiuni
  • Codul de urmarire a expedierii
  • Link catre contul tau EshopWedrop, unde poti vedea o fotografie a coletului (coletelor) precum si toate detaliile de mai sus.

De asemenea, in orice moment poti accesa contul tau EshopWedrop si iti poti verifica lista cu pachete si detaliile acestora. Tot in cont vei gasi informatii despre toate consolidarile facute si facturile emise.

Cand vor pleca coletele primite la adresele de cumparaturi din strainatate catre Romania?

Avem cel putin o plecare in fiecare saptamana catre Romania din toate tarile de origine oferite de EshopWedrop. 

Detalii exacte despre zilele de plecare si sosire pentru fiecare tara de origine sunt disponibile aici.

Poti comanda livrarea finala a coletelor tale imediat ce sosesc in depozitul nostru de destinatie din Sibiu.

Coletul meu a fost refuzat la adresa de cumparaturi. De ce?

Exista cateva motive pentru care un colet sa poata fi refuzat. Intre acestea se numara:

  • Coletul a fost livrat cu COD (Plata la livrare)
  • Dimensiunile coletului depasesc maximul permis
  • Coletul contine produse de pe lista 'marfurilor periculoase' ce nu pot fi transportate (marfuri periculoase = bunuri a caror depozitare si livrare necesita conditii speciale)
Cum imi pot urmari coletele si de unde pot afla cand sosesc la destinatie?

Te vom informa prin email imediat ce:

  • coletele tale ajung in depozitele de origine EshopWedrop (adresele tale de cumparaturi EshopWedrop)
  • coletele tale pleaca catre tara de destinatie
  • coletele tale sosesc in depozitul nostru din tara de destinatie
  • coletele tale fie au sosit in punctul de colectare indicat de tine, fie ii sunt inmanate curierului pentru a fi livrate la adresa indicata de tine
  • coletele ti-au fost livrate

De asemenea, ai oricand optiunea de a-ti urmari toate coletele in contul tau EshopWedrop. Vei gasi aici toate detaliile si statusul in care se afla toate coletele tale, consolidari colete, istoric, facturi emise catre tine etc.

Pot face cumparaturi de la alte magazine online? Altele decat cele mentionate pe site-ul EshopWedrop?

Absolut! Lista noastra de magazine online are rolul de a-ti sugera doar idei de la care poti porni, insa nu te limiteaza in niciun fel. Poti cumpara de la orica magazin online care face livrari la una din adresele tale de cumparaturi EshopWedrop.

Am facut o achizitie online, insa nu o regasesc printre coletele mele din contul EshopWedrop. De ce? Ce pot face?
  1. Te rugam sa verifici daca magazinul online ti-a expediat deja bunurile si daca acestea au fost livrate cu succes exact la adresa ta de cumparaturi EshopWedrop.
  2. Ai primit un numar de urmarire a expeditiei (tracking number) de la magazin? Iti recomandam sa folosesti optiuni de livrare cu monitorizare, chiar daca acestea uneori te costa un pic mai mult. Pentru linistea ta sufleteasca, de obicei merita
  3. Daca bunurile au fost livrate, insa expeditorul nu a etichetat corect adresa ta unica pe colet, pastram coletul in categoria coletelor „Nerecunoscute/Neidentificate” pana avem detaliile necesare alocarii acestuia in contul posesorului de drept.
  4. Te rugam sa ne contactezi si sa ne transmiti toate detaliile pe care le detii, pentru a clarifica situatia.
  5. Timpul de procesare al coletelor este, de regula, 1-24 H la adresele din Europa, si 1-2 zile la adresa din SUA. 
Pot cumpara si din alte tari Europene?

Sigura ca da, poti cumpara de la orice magazin online care livreaza intr-una din tarile de origine EshopWedrop. Noi vom receptiona coletele tale la oricare dintre adresele tale de cumparaturi EshopWedrop si ne vom ocupa mai departe, ca produsele tale sa ajunga in siguranta in Romania.

Vom introduce treptat din ce in ce mai multe tari de origine in care vom opera depozite de origine, respectiv adrese de cumparaturi pe care le vei putea folosi pentru cumparaturi si livrari locale.

Pot compara preturile intre diferite magazine?

Sigur ca da! Iti recomandam sa folosesti Pricerunner pentru cumparaturile din UK.

Care sunt zilele si orele in care pot fi livrate colete la adresa mea din Anglia / Franta / Germania / Italia / Polonia / SUA ?

Coletele sunt primite la adresa de livrare, de luni pana vineri, intre orele: 

  • UK  8:30 am - 5:30 pm
  • Franta  9:00 am - 6:00 pm
  • Germania  9:00 am - 5:00 pm
  •  Italia  9:00 am - 6:00 pm
  • Polonia  8:00 am - 5:00 pm
  • SUA  10 am - 4:00 pm
Ce este Adresa Personala de livrare EshopWedrop?

Adresele tale de shopping  iti vor fi transmise imediat dupa ce-ti creezi si confirmi contul tau EshopWedrop. Acestea vor fi afisate in contul tau EshopWedrop, in sectiunea „Profil”.

Magazinul online nu accepta numarul de telefon oferit de EshopWedrop. Ce pot sa fac?

Iti recomandam urmatoarele actiuni:

  1. Verifica daca ai pus tara de destinatie corecta.
  2. Inlocuieste "+44" (cod UK ) cu "0" (zero) - ebay.co.uk
  3. Sterge +44 si lasa doar restul cifrelor - Amazon.co.uk
Pot consolida mai multe colete intr-o singura comanda?

Bineinteles! Iti vom pastra coletul in depozitul din Sibiu, in timp ce iti astepti restul de colete comandate. Dupa ce ajung toate, le poti consolida intr-o singura comanda si vei economisi din pretul de livrare.

Cand si de unde imi pot prelua coletele?

Optiuni preluare colete :

  • Depozitul central Sibiu
    Adresa: Str. H. coanda 12 (vis-a-vis de Iony Service)
    Deschis: L - V  8:00 am - 5:00 pm
  • Click & Collect – FAN Courier Ebox
  • Click & Collect – FAN Courier Collect Point
  • Click & Collect – Urgent Cargus Ship&Go
  • Door – FAN Courier
  • Door – Urgent Cargus
  • Door - DPD
Imi poate prelua altcineva coletele ?

Sigur ca da! In momentul plasarii comenzii de preluare a coletelor, poti completa pe platforma datele persoanei care le va prelua.

Unde imi pot vedea facturile?

Costurile de livrare si facturile vor fi disponibile in contul tau EshopWedrop. Tot acolo vei putea urmari si statusul coletelor.

Cum sa cumparati din SUA?

Plasati o comanda utilizand adresa de livrare EshopWedrop din USA?

Va recomandam cu tarie sa revedeti informatiile de mai jos - va trebui sa urmati aceste instructiuni pentru a va asigura ca coletul dvs. navigheaza cu succes in procedura de vamuire inainte de livrare.

Accesati contul dvs. pentru a verifica daca Adresa de livrare din USA este disponibila – Profilul meu

Daca nu aveti inca un cont EshopWedrop, inscrieti-va aici.

 

Cum funcționează serviciul SUA?

Depozitul EshopWedrop Origin din SUA are sediul în statul Delaware, care este un stat cu taxe zero, ceea ce înseamnă economii semnificative pentru cumpărăturile dvs. online din SUA. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când faci cumpărături de la comercianții online din America coletele tale vor fi trimise către Depozitul de origine din SUA, iar de acolo, vor fi livrate în România, prin Țările de Jos.

Livrările către depozitul SUA sunt acceptate de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00 (ora New York).

Toate coletele sunt procesate în 24 de ore de la livrare.

Orele limită – Coletele cu detalii vamale actualizate și confirmate până miercuri la ora 9:00, ora de Est (ET), vor fi incluse la plecarea în aceeași zi.

În prezent, avem o plecare săptămânală din depozitul de origine din SUA, în fiecare miercuri, cu plecare de marfă aeriană de la aeroportul JFK, NYC miercuri, și sosire în Țările de Jos până duminică și vămuire luni.

Clienții vor trebui să actualizeze detaliile vamale ale acestor pachete până miercuri, ora 9:00 ET, pentru a se asigura că vor pleca în aceeași săptămână.

 

Ce trebuie să fac când coletul meu ajunge la depozitul din SUA?

Vă rugăm să vă conectați la contul personal și să parcurgeți următorii pași:

Încărcați documentație justificativă pentru categoriile de produse și valorile declarate (factură, confirmare de comandă online, factură proforma etc.). Acest document trebuie să prezinte clar descrierea produselor, cantitatea și suma plătită pentru produse. Dacă lipsește oricare dintre aceste detalii, coletul nu poate pleca din SUA!

La noul nostru depozit de origine SUA din Delaware, am aplicat noul și revoluționar standard de servicii de reambalare și redimensionare pentru toate pachetele pe care le considerăm potrivite. Vom urmări pentru fiecare colet pentru care acest lucru va fi posibil, să reducem în siguranță volumul pachetelor dumneavoastră și, prin urmare, vom reduce greutatea taxabilă a pachetelor dumneavoastră, generând economii suplimentare pentru costurile de livrare din SUA la adresa dumneavoastră din țara dumneavoastră de origine.

Informații importante: În cazul în care nu doriți să deschidem și să reambalăm coletul dvs. din SUA, vă rugăm să indicați acest lucru atunci când plasați comanda de cumpărături online, inserând „000000” (de 6 ori numărul zero) după numele dumneavoastră sau înaintea numelui dumneavoastră.

 

Reambalarea nu este disponibilă pentru pachetele care conțin articole speciale, cum ar fi computere, laptopuri și articole similare.

 

Trebuie să completați detaliile categoriei de produse menționate mai sus NUMAI ÎN ENGLEZĂ și trebuie să corespundă descrierii din documentația justificativă (factura sau confirmarea comenzii online). Acest lucru va permite, la rândul său, crearea codurilor HS relevante necesare în timpul vămuirii.

 

Valoarea declarată în USD, inclusiv orice taxă de vânzare aplicabilă și taxele de livrare în SUA, conform documentației justificative încărcate. Valoarea maximă per colet acceptată de sistem este de 2.500 USD. Aceasta este valoarea maximă pentru formalitățile simplificate de export acceptate de autoritățile vamale din SUA.

Vom calcula o plată vamală estimată după completarea declarației dvs. și aceasta va trebui plătită în avans. În cazul în care are loc o plată în plus sau sub plată, aceasta va fi ajustată în timpul finalizării plății finale.

Vă rugăm să rețineți: dacă nu aveți o adresă de livrare implicită în țara de destinație declarată în contul dvs. vi se va solicita să adăugați una. Aceasta este o condiție necesară pentru ca coletele să fie trimise din SUA. Această adresă va fi declarată ca adresă pentru formalitățile vamale de export și import.

 

Ce se întâmplă când coletele mele ajung în Olanda?

În primul rând, coletele ajung în Olanda duminică pentru vămuire de import (vezi mai multe detalii despre formalitățile vamale de import).

Odată ce coletele au fost vămuite, coletele vor fi sortate și vor pleca la următoarea plecare programată din Olanda către România.

 

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa contactati echipa noastra de Serviciu Clienti.

Detalii de contact pentru serviciul clienti: telefon: 0722 117 487, e-mail: info@eshopwedrop.ro

Care sunt taxele de livrare pentru un colet din SUA?

Preturile de livrare sunt calculate pe baza greutatii facturate a coletelor:

Greutate taxabila: Greutatea taxabila a transporturilor aeriene de marfa este calculata ca greutate reala (greutate bruta) sau greutatea volumetrica (numita si volum sau dimensiune) a transportului, oricare dintre acestea este mai mare. Greutatea volumetrica este calculata pe dimensiunile (lungimea, latimea și inaltimea) unui colet: lungime (cm) x latime (cm) x inaltime (cm) / 6.000.

De obicei, obiectele mari cu o greutate totala usoara ocupa mai mult spatiu pe un avion decat un obiect mic, greu. De aceea, companiile aeriene folosesc tarife in functie de greutatea taxabila.

 

Formalitati vamale de import

Atunci cand coletele sosesc in Olanda, fiecare dintre ele este supus formalitatilor vamale de import - acest lucru permite trimiterea coletelor ca colete UE catre orice tara de destinatie a UE fara alte formalitati vamale in timpul tranzitului sau la destinatie.

Cu toate acestea, de la 1 iulie 2021 vor intra in vigoare noi formalitati vamale, astfel cum sunt dictate de legislatia UE. Va rugam sa luati nota de informatiile importante de mai jos:

Pachete cu valoare redusa (LV) cu valoare vamala finala de pana la 150 EUR: Pachetele cu aceasta valoare sunt acum supuse platii TVA la import, desi sunt scutite de taxe de import. Cu toate acestea, pentru aceste colete din SUA în UE va fi necesara o formalitate vamala de import.

Colete cu valoare ridicată (HV) cu valoare vamala finala mai mare de 150EUR: Coletele individuale din SUA în UE vor fi taxate cu TVA la import de 21%, plus taxe vamale de import in functie de categoriile de produse, toate aplicate valorii statistice din fiecare colet. Vor fi necesare formalitati vamale de import.

(Este important de retinut ca procedurile vamale anterioare care includeau colete cu valoare medie (MV) nu mai sunt aplicabile).

Platile Vamale de Import includ TVA la import, taxele vamale de import si orice alte taxe de import platite de EshopWedrop catre oficialii vamali olandezi in numele clientilor pentru importul coletelor in Olanda, inainte de livrarea in Romania. Taxele de vamuire sunt generate de valoarea vamala finala stabilita de brokeri si autoritatile olandeze. Vom calcula o plata vamala estimata la finalizarea declaratiei dvs. si in cazul in care are loc o plată excedentara sau insuficienta, aceasta va fi ajustata în momentul plasarii comenzii finale.

Platile vamale finale de import care vor fi adaugate pentru fiecare colet trebuie platite de client la checkout inainte de livrarea finala in tara de destinatie.

Platile vamale finale la import sunt taxate de autoritatile vamale olandeze pe baza declaratiei vamale facute de client pentru fiecare colet, dar si pe baza valorilor statistice proprii ale autoritatilor vamale olandeze pentru un produs dat dintr-o anumita cantitate. Aceasta inseamna ca valoarea vamala finala poate fi diferita de valoarea declarata de catre clienti, ceea ce inseamna, de asemenea, ca platile vamale finale de import ar putea fi diferite de platile vamale estimate determinate la momentul declaratiei vamale efectuate de client pentru fiecare colet.

Platile vamale finale de import sunt cele impuse de autoritatile vamale olandeze si nu se pot face rambursari sau corectii pentru nicio plata in exces, indiferent de motivul platii in plus solicitate - din cauza erorilor facute de client in declaratia vamala sau din cauza deciziei discretionare a autoritatilor vamale olandeze.

Formalitatile Vamale de Import se fac pe baza Delivery Duty Unpaid (DDU) Incoterm, ceea ce inseamna ca utilizarea valorii vamale finale pentru determinarea TVA-ului si taxelor de import include un element statistic pentru costul de transport al coletului din tara de origine pana la locul de vamuire al UE (Amsterdam, NL).

Taxa pentru Serviciul de Vamuire la Import: Aceasta este taxa de serviciu perceputa clientilor de catre EshopWedrop pentru serviciul formalitatilor de import pentru fiecare colet individual. Aceste taxe sunt diferite pentru coletele LV și HV și veti gasi acest lucru in lista oficiala a tarifelor publicata pe site-ul nostru.

Taxa pentru Serviciul de Plati Vamale de Import: Aceasta este taxa de serviciu perceputa clientilor de catre EshopWedrop pentru serviciul de efectuare a platilor vamale de import in numele clientului. Acestea sunt: TVA la import, taxe vamale la import si alte taxe la import platite de EshopWedrop (sau subcontractantii sai si agentii desemnati) catre autoritatile vamale olandeze pentru a importa fiecare colet.

Aceasta taxa este de 9,98% din suma totala a acestor Plati Vamale de Import efectuate pentru fiecare colet, cu o suma minima perceputa si acestea sunt in conformitate cu lista tarifelor oficiale publicate pe site-ul nostru.

Este important sa retineti ca fiecare colet va fi tratat individual.

 

Vrei sa afli mai multe? Folositi calculatorul EshopWedrop aici

 

Exista o limita maxima in greutatea taxabila a coletului?

Da, 1.000 kg.*

 

Există o limita maxima in valoarea declarata a coletului?

Valoare maxima pe colet: 2.500 USD

 

In cazul in care coletul dvs. depaseste aceasta limita, va rugam sa contactati echipa noastra si unul dintre reprezentantii serviciului nostru pentru clienti va va sfatui cu privire la procesul care trebuie urmat. Numai coletele care se incadreaza in aceste limite sunt considerate colete definite in Termenii și conditiile noastre standard, iar tarifele si toate celelalte conditii sunt aplicabile. Orice colet care depaseste oricare dintre aceste limite va trebui ss fie agreat cu conditii si tarife speciale aplicabile.

 

Serviciul este disponibil pentru companii sau numai pentru consumatori (persoane fizice)?

Serviciul poate fi utilizat si de companii, dar este foarte important sa ințelegeti ca vamuirile de import se efectueaza în Olanda electronic si consolideaza toate coletele intr-un singur transport. Prin urmare, nu putem furniza nicio declarasie vamala de import pentru fiecare colet individual pentru care de obicei o companie o va solicita ca documentatie justificativa pentru TVA la import sau taxe vamale de import platite pentru formalitatile vamale.

Ce bunuri nu pot fi livrate din SUA catre Romania?

Depozitul EshopWedrop din SUA are sediul în New York. Aceasta inseamna ca, de fiecare data cand faceti cumparaturi de la comerciantii cu amanuntul online din America, coletele dvs. vor fi trimise la depozitul din USA, iar de acolo coletele dvs. vor ajunge in Olanda, inainte de a va fi livrate in Romania.

Atunci cand coletele sosesc in Olanda, fiecare dintre ele este supus formalitatilor vamale de import - acest lucru permite trimiterea coletelor ca si colete UE catre orice tara de destinatie a UE fara alte formalitati vamale in timpul tranzitului sau la destinatie. Cand pregatiti declaratia vamala, vi se va solicita sa furnizati o descriere detaliata a continutului coletului dvs. La randul sau, acest lucru va genera coduri HS utilizate in procedura de vamuire de catre oficialii vamali olandezi. Am descoperit ca articolele cu coduri HS care încep cu 0, 1 sau 2 sunt strict interzise de oficialii olandezi.

Gasiai mai jos o lista cu exemple de produse care nu pot fi livrate din SUA in Europa sub rezerva formalitatilor vamale olandeze (aceasta lista nu este exhaustiva, iar produsele interzise nu sunt limitate doar la exemplele de mai jos):

  • Produse de origine animala, toate tipurile de alimente si bauturi,
  • Animale vii, pasari, vite 
  • marfuri contrafacute,
  • Plante, flori, fructe, legume,
  • GBL = Gamma-Butyrolacton
  • Arme, munitii, dispozitive incendiare,
  • Vitamine, suplimente, medicamente
  • Medicatie neinregistrata, droguri ilegale, inclusiv produse permise pentru a fi comercializate în tara de origine, inclusiv cantitate mica de medicamente, cum ar fi, de exemplu, uleiuri si produse pe bază de CBD.
  • Deseuri, deseuri umane,
  • seminte, specii de plante protejate,
  • Baterii, explozivi, substante inflamabile, produse chimice, sulf, combustibili minerali, rasini sau alte substante periculoase / substante radioactive,
  • Bunuri culturale, arta, antichitati,
  • Vehicule, masini, motociclete, ambarcatiuni de agrement, iahturi

Prioritatea noastra este sa ne asiguram ca coletele dvs. sunt vamuite si va sunt livrate. Cu toate acestea, pentru coletele care contin produse conform listei de mai sus, nu putem fi raspunzatori pentru pierderile dvs. Autoritatile sunt cunoscute pentru confiscarea si distrugerea acestor obiecte.

Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri pe care le-ar putea provoca si va sugeram cu tarie ca, inainte de a plasa o comanda, sa cititi Termenii si conditiile - 3.10 (3) referitoare la dimensiunea, ambalajul și continutul coletului dvs.

Va rugam sa retineti: aceste produse sunt date ca exemple si lista nu este exhaustiva. Va rugam sa va asigurati ca respectati legislatia relevanta din SUA, UE si Romania pentru orice produse care ar putea sa nu fie permise.

Colete cu „marfuri periculoase” din SUA

Uneori, coletele pot contine produse cunoscute drept „marfuri periculoase”. Este important sa stii care sunt articolele considerate „marfuri periculoase”, care pot fi achizitionate din SUA, intrucat acestea nu pot fi intotdeauna transportate, din cauza reglementarilor.

Anumite marfuri sunt clasificate „periculoase” si exista riscul de a nu putea fi transportate. Aceasta categorie poate sa includa urmatoarele articole: aerosoli, parfum sau orice contine baterii cu litiu - telefoane si laptopuri.

Iata mai jos lista coletelor cu „marfuri periculoase”.

  • Coletele care contin baterii cu litiu-ion si litiu-metal sunt clasificate drept „marfuri periculoase”.
  • Pot fi transportate doar cele care au codul UN3481.
  • Toate celelalte coduri de marfuri periculoase nu pot fi transportate. Printre acestea se regasesc: UN3480, UN3091 si UN3090.
  • Pentru coletele care contin coduri necunoscute de „marfuri periculoase”, va fi necesara deschiderea si despachetarea acestora, pentru a extrage documentatia clientului. Cu ajutorul acestei documentatii se poate stabili apoi care dintre cele 4 coduri de mai sus corespunde coletului.
    Te rugam sa retii faptul ca va fi aplicabil un tarif de reambalare pentru aceste colete si ca vor fi marcate in sistem pana cand reambalarea este confirmata de tine.
  • In prezent putem transporta doar codul: UN3481. Organizam transporturi doar cand volumul este suficient de mare pentru aceste colete cu „marfuri periculoase”. In general, acest transport se realizeaza o data pe luna.
  • Pentru codurile pe care nu le putem transporta, te rugam sa iei legatura cu echipa noastra de asistenta pentru clienti si sa confirmi daca ai dori sa returnezi coletele catre comerciantii din SUA.
  • Pentru laptopuri sau produse care contin baterii, te rugam, de asemenea, sa iei legatura cu echipa noastra de asistenta pentru clienti.

Tratam cu prioritate efortul de livrare a coletelor catre tine, precum si efortul de a te informa cu privire la faptul ca acestea contin articole periculoase. Cu toate acestea, in cazul coletelor care contin produse din lista de mai sus, nu ne vom putea asuma raspunderea.

Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create de acest lucru. 

Iti sugeram sa citesti Termenii si conditiile inainte de a plasa o comanda.

Cum sa cumparati din Marea Britanie?

Plasati o comanda utilizand adresa de livrare EshopWedrop United Kingdom?

Va recomandam cu tarie sa revedeti informatiile de mai jos - va trebui sa urmati aceste instructiuni pentru a va asigura ca coletul dvs. navigheaza cu succes in procedura de vamuire inainte de livrare.

Accesati contul dvs. pentru a verifica Adresa de livrare din Marea Britanie este disponibila - Profilul meu

Daca nu aveti inca un cont EshopWedrop, inscrieti-va aici

 

Cum functioneaza serviciul din Marea Britanie?

Depozitul EshopWedrop din Marea Britanie are sediul în Witham. Aceasta inseamna ca, de fiecare data cand faceti cumparaturi de la comerciantii cu amanuntul online din Marea Britanie, coletele dvs. vor fi trimise la depozitul de origine din UK și de acolo, vor fi livrate catre Romania, prin Olanda.

Livrarile catre depozitul din Marea Britanie sunt acceptate de luni pana vineri între orele 8:30 am și 5:30 pm (ora Londrei).

Toate coletele sunt procesate in termen de 24 de ore dupa livrare.

Scurteaza timpul de livrare - coletele cu detalii vamale actualizate si confirmate pana la ora 8:00 GMT in ziua plecarii vor fi incluse in acea plecare.

In prezent, avem o plecare saptamanala din UK Origin Warehouse, in fiecare vineri si cu o sosire în Olanda duminica.

Clientii vor trebui sa actualizeze detaliile vamale ale acestor colete pana vineri 8:00 GMT pentru a se asigura de plecarea coletelor in aceeasi zi.

 

Ce trebuie sa fac cand coletul meu ajunge la depozitul din Marea Britanie?

Va rugam sa va conectati la contul dvs. personal si sa parcurgeti urmatorii pasi:

Incarcati documentatia justificativa pentru categoriile de produse si valorile declarate (factura, confirmare comanda online, factura proformă etc.). Acest document trebuie sa prezinte in mod clar descrierea produselor, cantitatea si suma platita pentru produse. Daca lipsesc oricare dintre aceste detalii, coletul nu poate pleca din Marea Britanie!

Trebuie sa completati detaliile categoriei de produse mentionate mai sus numai in limba engleza si trebuie sa corespunda descrierii din documentatia justificativa (factura sau confirmare comanda online). La randul sau, aceasta va permite crearea codurilor HS relevante necesare in timpul vamuirii.

Valoare declarata in GBP, inclusiv orice taxa de vanzare aplicabila si taxe de livrare in Marea Britanie, conform documentatiei justificative incarcate. Valoarea maxima pe colet acceptata de sistem este de 5.000 GBP.

Va rugam sa retineti: Daca nu aveti o adresa de livrare implicita in tara de destinatie declarata in contul dvs. vi se va solicita sa adaugati una. Aceasta este o conditie necesara pentru livrarea coletelor din Marea Britanie. Aceasta adresa va fi declarata drept adresa dvs. pentru formalitătile vamale de export si import.

 

Ce se intampla cand coletele mele ajung in Olanda?

In primul rand, coletele sosesc duminica in Olanda pentru vamuirea importului (consultati mai multe detalii despre formalitatile vamale de import).

Odata ce coletele au fost vamuite, coletele vor fi sortate si vor pleca la urmatoarea plecare programata din Olanda catre Romania.

 

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa contactati echipa noastra de Serviciu Clienti.

Detalii de contact pentru serviciul clienti: telefon: 0722 117 487, e-mail: info@eshopwedrop.ro

Care sunt taxele de livrare pentru un colet din Marea Britanie?

Preturile de livrare sunt calculate pe baza greutatii facturate a coletelor:

Greutatea taxabila: Greutatea taxabila a coletelor este calculata ca greutate reala (greutate bruta) sau greutate volumetrica (numita si volum sau dimensiune) a transportului, oricare dintre acestea este mai mare. Greutatea volumetrică este calculată pe dimensiunile (lungimea, latimea si inăltimea) unui colet: lungime (cm) x lățime (cm) x inaltime (cm) / 6.000. Ca exceptie si beneficiu pentru clientii nostri, pentru coletele cu volum mic folosim doar pentru greutatea reala (greutatea bruta) pentru greutatea taxabila.

De obicei, obiectele mari cu o greutate totala usoara ocupa mai mult spatiu pe un camion decat un obiect mic, greu. De aceea, costurile de transport sunt în functie de greutatea taxabila.

 

Formalitati vamale de import

Cand coletele sosesc in Olanda, fiecare dintre ele este supus formalitatilor vamale de import - acest lucru permite coletelor sa fie distribuite ca si colete UE catre orice tara de destinatie a UE fara alte formalitati vamale in timpul tranzitului sau la destinatie.

Cu toate acestea, de la 1 iulie 2021 vor intra in vigoare noi formalitati vamale, astfel cum sunt dictate de legislatia UE. Va rugam sa luati nota de informatiile importante de mai jos:

Pachete cu valoare redusa (LV) cu valoare vamala finala de pana la 150 EUR: Pachetele cu aceasta valoare sunt acum supuse platii TVA la import, desi sunt scutite de taxe de import. Cu toate acestea, pentru aceste colete din Marea Britanie in UE va fi necesara o formalitate vamala de import.

Colete cu valoare ridicata (HV) cu valoare vamala finala mai mare de 150EUR: Coletele individuale din Marea Britanie in UE vor fi taxate cu TVA la import de 21%, plus taxe vamale de import in functie de categoriile de produse, toate aplicate valorii statistice din fiecare colet. Vor fi necesare formalităti vamale de import.

(Este important de retinut ca procedurile vamale anterioare care includeau colete cu valoare medie (MV) nu mai sunt aplicabile).

Platile vamale de import se fac din TVA la import, taxele vamale de import si orice alte taxe de import platite de EshopWedrop catre oficialii vamali olandezi in numele clientilor pentru importul coletelor în Olanda, inainte de livrarea in Romania. Taxele de vamuire sunt generate de valoarea vamala finala stabilita de brokeri si autoritatile olandeze. Vom calcula o plata vamala estimata la finalizarea declaratiei dvs. si in cazul in care are loc o plata excedentara sau insuficienta, aceasta va fi ajustata in timpul finalizarii unei plati finale.

Platile vamale finale de import vor fi adaugate pentru fiecare colet ca sume care trebuie platite de client la checkout inainte de livrarea finala in tara de destinatie.

Platile vamale finale la import sunt taxate de autoritatile vamale olandeze pe baza declaratiei vamale facute de client pentru fiecare colet, dar si pe baza valorilor statistice proprii ale autoritatilor vamale olandeze pentru un produs dat dintr-o anumita cantitate. Aceasta inseamna ca valoarea vamala finala poate fi diferita de valoarea declarata de catre clienti, ceea ce inseamna, de asemenea, ca platile vamale finale de import ar putea fi diferite de platile vamale estimate determinate la momentul declaratiei vamale efectuate de client pentru fiecare colet.

Platile vamale finale de import sunt cele impuse de autoritatile vamale olandeze si nu se pot face rambursari sau corectii pentru nicio plata in exces, indiferent de motivul platii in plus solicitate - din cauza erorilor facute de client in declaratia vamala sau din cauza deciziei discretionare a autoritatilor vamale olandeze.

Taxa pentru Serviciul de Vamuire la Import: Aceasta este taxa de serviciu perceputa clientilor de catre EshopWedrop pentru serviciul formalitatilor de import pentru fiecare colet individual. Aceste taxe sunt diferite pentru coletele LV și HV si veti gasi acest lucru in lista oficiala a tarifelor publicata pe site-ul nostru.

Taxa pentru Serviciul de Plati Vamale de Import: Aceasta este taxa de serviciu perceputa clientilor de catre EshopWedrop pentru serviciul de efectuare a platilor vamale de import in numele clientului. Acestea sunt: TVA la import, taxe vamale la import si alte taxe la import platite de EshopWedrop (sau subcontractantii sai si agentii desemnati) catre autoritatile vamale olandeze pentru a importa fiecare colet.

Această taxa este de 9,98% din suma totala a acestor Plati Vamale de Import efectuate pentru fiecare colet, cu o suma minima perceputa si acestea sunt in conformitate cu lista tarifelor oficiale publicate pe site-ul web.

Este important sa retineti ca fiecare colet va fi tratat individual.

 

Vrei sa afli mai multe? Folositi calculatorul EshopWedrop aici

 

Exista o limita maxima in greutatea taxabila a coletului?

Da, 1.000 kg. *

 

Exista o limita maxima in valoarea declarata a coletului?

Valoare maxima pe colet: 5.000 GBP

In cazul in care coletul dvs. depaseste aceasta limita, va rugam sa contactati echipa noastra si unul dintre reprezentantii serviciului nostru pentru clienti va va sfatui cu privire la procesul care trebuie urmat. Numai coletele care se incadreaza in aceste limite sunt considerate colete definite in Termenii si conditiile noastre standard, iar tarifele si toate celelalte conditii sunt aplicabile. Orice colet care depaseste oricare dintre aceste limite va trebui sa fie agreat cu conditii si tarife speciale aplicabile.

 

Serviciul este disponibil pentru companii sau numai pentru consumatori (persoane fizice)?

Serviciul poate fi utilizat si de companii, dar este foarte important sa intelegeti ca vamuirile de import se efectueaza in Olanda electronic si consolideaza toate coletele intr-un singur transport. Prin urmare, nu putem furniza nicio declaratie vamala de import pentru fiecare colet individual pentru care de obicei o companie va solicita o documentație justificativa pentru TVA la import sau taxe vamale de import platite pentru formalitatile vamale.

Ce bunuri nu pot fi livrate din Regatul Unit catre Romania?

Depozitul EshopWedrop din Marea Britanie are sediul in Witham. Aceasta inseamna ca de fiecare data cand faceti cumparaturi de la comerciantii cu amanuntul online din Marea Britanie, coletele dvs. vor fi trimise la UK Origin Warehouse, iar de acolo coletele dvs. vor ajunge în Olanda, inainte de a va fi livrate in Romania.

Atunci cand coletele sosesc in Olanda, fiecare dintre ele este supus formalitatilor vamale de import - acest lucru permite trimiterea coletelor ca colete UE catre orice tară de destinatie a UE fara alte formalitati vamale in timpul tranzitului sau la destinatie. Cand pregatiti declaratia vamala, vi se va solicita sa furnizati o descriere detaliata a continutului coletului dvs. La randul sau, acest lucru va genera coduri HS utilizate in procedura de vamuire de catre oficialii vamali olandezi. Am descoperit ca articolele cu coduri HS care încep cu 0, 1 sau 2 sunt strict interzise de oficialii olandezi.

Gasiti mai jos o lista cu exemple de produse care nu pot fi livrate din Marea Britanie in Europa sub rezerva formalitătilor vamale olandeze (această lista nu este exhaustiva, iar produsele interzise nu sunt limitate doar la exemplele enumerate mai jos):

Produse de origine animala, toate tipurile de alimente si bauturi,

  • Animale vii, pasari, vite, animale,
  • marfuri contrafacute,
  • Plante, flori, fructe, legume,
  •  GBL = Gamma-Butyrolacton,
  • Arme, munitii, dispozitive incendiare,
  • Vitamine, suplimente, medicamente
  • Medicatie neinregistrata, droguri ilegale, inclusiv produse permise pentru a fi comercializate in tara de origine, inclusiv cantitate mica de medicamente, cum ar fi, de exemplu, uleiuri și produse pe baza de CBD.
  • Deseuri, deseuri umane,
  • seminte, specii de plante protejate,
  • Baterii, explozivi, substante inflamabile, produse chimice, sulf, combustibili minerali, rasini sau alte substante periculoase / substante radioactive,
  • Bunuri culturale, arta, antichitati,
  • Vehicule, masini, motociclete, ambarcatiuni de agrement, iahturi

Prioritatea noastra este sa ne asiguram ca coletele dvs. sunt vamuite si va sunt livrate. Cu toate acestea, pentru coletele care contin produse conform listei de mai sus, nu putem fi raspunzatori pentru pierderile dvs. Autoritatile sunt cunoscute pentru confiscarea si distrugerea acestor obiecte.

Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri pe care le-ar putea provoca si vă sugeram cu tarie ca, inainte de a plasa o comanda, sa cititi Termenii si conditiile - 3.10 (3) referitoare la dimensiunea, ambalajul și continutul coletului dvs.

Va rugam sa retineti: aceste produse sunt date ca exemple si lista nu este exhaustiva. Va rugam sa va asigurati ca respectati legislatia relevanta din UK, UE și Romania pentru orice produse care ar putea sa nu fie permise.

Mergi la Intrebari frecvente
  • EshopWedrop.ro SRL
  • Sediu social: Str. Henri Coanda, nr. 12,
  • 550234, Sibiu, Romania
  • Nr. Registrul Comerțului: J32/500/2022
  • Cod TVA: RO27953254
  • Capital Social: 1.000 RON
Contacteaza-ne
  • Tel: +40 722 117 487
  • Email: info@eshopwedrop.ro 
  • Website: https://www.eshopwedrop.ro 
  • Program de preluare:
  • L-V: 09:00-17:00

Prin folosirea site-ului EshopWedrop esti de acord cu folosirea cookie-urilor, asa cum sunt descrise in politica noastra de confidentialitate Afla mai multe

Te rugam sa astepti pana iti validam codul postal