Sign In
4.7

Clients Reviews

This is the average of all the general reviews we received and each category below is showing the average for the specific reviews of that category. It is possible that clients gave us general reviews but without reviewing one or any of the specific categories
(500)
4.7
Cost of services
(433)
4.8
Customer support
(354)
4.8
Cross-border Delivery Service
(372)
4.9
Local courier / Flagship collection experience
(143)
4.8
Online experience
(386)
4.8
Customer Reviews

As fi vrut sa ajunga inainte de sarbatori, dar ma bucur ca a ajuns in cele din urma.

16-01-2020 Liviu V

Poate 3 stele trebuie să dau, poate chiar 5 (data viitoare, probabil 5* ), dar nu pot să nu notez asta. Sunt dezamăgit de taxele de livrare. Am 36 de kg și se pune taxa de 40 de kg. Nu este în regulă. La grocery nu se verifică datele de expirare pentru că mi-au ajuns mai multe în o astfel de stare: vreo 3 din 100 expirate. Ele erau valabile, dar datorită sărbătorilor au ajuns după 4-5 săptămâni în România expirate, aproape expirate și în termen (expiră din februarie încolo până prin decembrie 2020, dar datele de expirare au fost de la 30 decembrie 2019 și până în februarie 2020 au expirat și vor mai expira vreo 10-15 articole din aproape 100). Altfel, bine că au ajuns întregi. M-a mai supărat faptul că ați returnat fără explicații două milkshake-uri. Le voiam neapărat! Mă supără iar că nu ai cu cine vorbi acolo în UK la depozitul vostru. Mă mai supără că nu se poate cumula voucherul cu dropsurile. Aveam 90 lei reducere așa. Din cauza asta am avut doar 50 lei reducere și am plătit două reambalări (40 lei) și taxa de consiliere și vreo 32 lei în plus pentru 4 kg inexistente de la 36 kg la 40 kg. Taxabile au fost 36 kg, dar de la 36 la 40 kg e același tarif de 40 kg. Nu este corect! Plătesc bani pe aer? Altfel, totuși zic că sunt mulțumit, dar sunt și multe pierderi ceea ce nu e în regulă. Nici deschidere colet la livrare n-am avut... Sper să fie mai bine data viitoare și să se livreze mai repede de 5 săptămâni din UK/alte țări.

Raspuns ESWD: Multumim pentru feeback! Toate aceste aspecte v-au fost deja detaliate in discutiile cu echipa CS. In depozitele de origine nu oferim servicii de customer Support. Dvs. sunteti client ESWD RO. Orice problema se lamureste cu echipa de aici, nu sunand la depozitele din strainatate. Nu exista taxa de "consiliere" , poate va referiti la cea de consolidare. Dar la consolidare ati primit si o reducere de peste 50%, care este cu mult peste acea taxa de consolidare. Apreciem recenziile si facem tot posibilul sa imunatatim in permanenta serviciile, conform feedback-ului primit din piata. Cu toate acestea, clientii agreeaza conditiile serviciilor prestate de ESWd in momentul in care folosesc serviciul. Suport clienti in tara de origine, promotii cumulate pe o singura comanda, transporturi standard in perioada de sarbatori sunt lucruri care nu intra in acest moment in serviciile noastre si nu au fost nicicand promise clientilor

16-01-2020 Gabriel Ovidiu O

La plicuri e în regulă situația și nu mă interesează întârzierile, așa că aici vă dau nota maximă. La cealaltă comandă nu pot, cea de grocery. Ce vreau să mai punctez sunt: aproximările. Se aproximează în plus și plătim de n ori mai mult pe kg aer inexistente. Nu este în regulă!

16-01-2020 Gabriel Ovidiu O
Load more reviews

By using the Eshopwedrop website you agree to our use of cookies as described in our cookie policy. Read more

Please wait while we will validate your ZIP code